Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR) jest Najczęściej wybieraną formą prowadzenia ewidencji księgowej przez małych przedsiębiorców. Ewidencjonuje się w niej osiągnięte w działalności przychody i poniesione koszty. Ewidencja ta jest podstawą określenia zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych. KPiR służy więc głównie do prawidłowego rozliczania się z urzędem skarbowym, zarówno w poszczególnych okresach, jak i na koniec roku. To na podstawie zapisów w niej dokonanych wylicza się wielkość należnego podatku
dochodowego. W ramach obsługi firm w zakresie Księgi Przychodów i Rozchodów zapewniamy:

  • Kontrolę (sprawdzanie poprawności pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym) dokumentów księgowych;
  • Księgowanie dokumentów;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • Prowadzenie bazy danych z informacjami o podatku VAT zakupu i sprzedaży;
  • Obsługę rozliczeń VAT wynikających z transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz importu usług;
  • Składanie miesięcznych/kwartalnych deklaracji do urzędów;
  • Prowadzenie dokumentacji ZUS;
  • Obliczanie zaliczek związanych z podatkiem dochodowym;
  • Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT.